30 Mart 2010 Salı

KIZIMIN DİŞ BUĞDAYI PARTİSİ

Anne olmak kelimelerle ifade edilecek birşey değil ne yazık ki.Umarım her kadın bir gün anne olmayı başarır.Tuğçe Naz hayatıma girdikten sonra herşey değişti.Onun küçücük bir rahatsızlığı benim kalbimde inanılmaz girdaplar oluşturdu.Tabi en küçük hareketleri de mutluluk.İşte benim melek kızımın dişleri çıktı.Ben de onun için süper bir parti hazırladım.

Öncelikle diş buğdayı nedir?sorusuna yanıt vermek istiyorum.Bebeğin dişlerinin sağlam ve ömrünün bereketli olması için buğday pişirilip tatlandırılıyor.bende kızımın buğdaylarını koymak için süslü kaseler hazırladım


Güzel kızımın 2 dişi çıktığı için bu kaselerden ikisinin içine yutulmayacak büyüklükte boncuklar yerleştirdim.Boncukları bulanlar kızım tarafından hediyelerle onurlandırıldı.



Bir de çok sevimli diş kurabiyeleri yaptım.

Misafirlerimize o günü hatırlatacak bir de not yazıp diş şeklindeki kurabiyelerimizi giydirdim.



Sağolsun kızımın anneannesi geldi bende tüm hazırlıklarımı bir gün önceden bitirdim.Artık partimize hazırdık.Prenses sabah uyandı.



Bugün onun önemli günüydü.Misafirlerimiz onun için geliyorlardı.


Masamızı hazırladık.Kızım bereketli olsun diye bol bol mamalar yaptık.
Buğdaylar yenildikten sonra bir örtünün üzerine kalem,hesap makinesi,tarak,Kuran,metre koyduk.Tuğçe Naz kalemi seçti:)

Benim için çok güzel bir gündü.Kızıma büyüdüğünde zevkle anlatabileceğim bir günümüz daha oldu.
Naz'ım seni çok ama çok seviyorum









1 yorum:

  1. Kızımız yazar olacak anlaşılan.
    Diş kurabiyelerinizden ayırmışsınızdır umarım :) Yok kalmadı derseniz Tuğçe Naz'ı yerim yeriiiiim :D

    YanıtlaSil